Dostava in plačila

Vsa naročila iz spletne trgovine Popularno.si dostavlja Kurirska služba GLS. 

V primeru brezplačne poštnine, dostava se lahko opravi tudi z drugim ponudnikom dostavnih storitev.

Prodaja in dostava blaga je možna na ozemlju Republike Slovenije. Prodaja in dostava blaga je možna tudi v tujino vendar se cena poštnine spremeni (za natančno ceno nas prosim kontaktirajte pred nakupom).

Vsi naročeni artikli, ki so na zalogi, so oddani praviloma naslednji delovni dan, najkasneje pa drugi delovni dan po odaji naročila. V kolikor naročite artikle potrebujete hitreje, paket lahko oddamo še isti delovni dan - to napišite v opombah naročila (velja za naročila oddana delovni dan do 15. ure). Za morebitne zamude pri dostavi na vaš naslov ne odgovarjamo.

Cena poštnine je 3,00€ razen če ni drugače označeno pri določenem izdelku.

Na Popularno.si trenutno sprejemamo plačila:
- ob povzetju paketa (gotovina ali kartica - plačilo GLS kurirju)
- plačilo na PayPal ali
- plačilo po predračunu.

POGOJI VRAČILA:

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@popularno.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz ko prodajalec dobi vrnjeno blago ali dokazilo, da je blago bilo poslano nazaj. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.